Když se snažíte dosáhnout úspěchu na internetu, musíte si umět poradit i s nástroji, které jste dřív třeba neznali. Příkladem může být celá oblasti SEO optimalizace, která je zajímavá v tom, že dovoluje i menší webům proniknout mezi ty větší a být stejně tak viditelný. Pokud se vám líbí myšlenka, že by váš malý web začal být mnohem více viditelný mezi silnou konkurencí, pak byste se měli v této oblasti intenzivně vzdělávat. Existuje totiž obrovské množství pojmů, které je nezbytně nutné znát, když to myslíte s optimalizací vážně. Co se vám vybaví například tehdy, když se řekne imprese https://www.seolight.cz/imprese?

tváře

Zhlédnutí je něco jiného než zobrazení

Lidé si mnohdy pletou pojmy, u kterých se to zdá zdánlivě nemožné. Příkladem je právě imprese, která je pro mnohé zcela nepoznaným pojmem. Pro ty znalejší však jde o množství zobrazení reklamního banneru. Právě to je důležitá informace o tom, jak moc je banner efektivní, na druhou stranu to však o něm neříká všechno. Mnohem důležitější je totiž zhlédnutí, kdy návštěvník konkrétní webové stránky skutečně určitý banner zhlédne, a proto, byť na malý okamžik, ví o jeho obsahu. Při zobrazení to však neplatí, neboť návštěvník si daného banneru nemusí ani všimnout, natož aby z něj poznal nějakou zajímavou akci či jej vybídnul ke konverzi, tedy k určité akci.

otimalizace

Správně nastavený banner má nemalý význam

Chcete-li být úspěšní, nestačí mít svůj web kvalitně zoptimalizován. Bez reklamy se mnohdy zkrátka nedá obejít, a proto nezapomínejte na podstatu reklamních bannerů. Při správném nastavení můžete počítat s tím, že vám tyto reklamní nástroje nemálo pomohou.
Před nastavováním si ale ujasněte pojmy imprese a počet zhlédnutí reklamních bannerů. Jde totiž o důležité údaje, které se vám mohou hodit při dalším nastavování, a proto není dobré je zaměňovat.

Ohodnoťte příspěvek